Publikoval
dne 7. dubna 2016 v 13:53
MŠMT vyžaduje, aby XML soubor s daty žáků, který předáváte v rámci jarního a podzimního sběru dat, obsahoval také kontaktní údaje na osobu, která výkaz předala, aby bylo možné se s ní v případě nesrovnalostí ve výkazu spojit. V tomto článku si tedy ukážeme, jak jednoduše zaevidujete potřebné údaje do aplikace dm Software.
Toto nastavení je jednorázové, je potřeba jej měnit pouze v případě, že dojde ke změn kontaktních údajů (e-mail, telefon).
Postup je tedy následující:
- vstupte do menu Administrace - Nastavení - Vlastnosti organizace, kde si pomocí tlačítka s tužkou (ve spodní části obrazovky) zobrazte detail školy, které je potřeba údaj zaevidovat (nejčastěji Základní škola).
- na následujícím formuláři vyplňte požadované položky (e-mail školy a telefonní číslo) a uložte.
Ideální je nastavit kontaktní údaje i přímo u osoby, která data odesílá. To nastavíte na kartě zaměstnance a to tímto způsobem:
- vstupte do menu Administrace - Osobní data - Ostatní uživatelé.
- stiskněte tlačítko "zobrazit"
- u požadované osoby klikněte na editační tlačítko (s tužkou)
- na zobrazené kartě doplňte telefon a e-mail (nejlépe školní)
- celou akci opět dokončíte tlačítkem Uložit
Datum publikace: 07. dubna 2016
Počet zobrazení: 3724
|
|