Články

Konec školního roku se nezadržitelně blíží, a proto jsme pro Vás v tomto článku shrnuli vše podstatné k tisku ročníkového vysvědčení z aplikace Škola Online.

 

Způsob tisku vysvědčení v aplikaci se liší v závislosti na způsobu uzavírání hodnocení.

Uvědomujeme si, že uzavírání hodnocení a tisk vysvědčení znamená pro školy vyšší objem práce, který je nutný zvládnout. Také díky vaší zpětné vazbě jsme se rozhodli být tu pro vás déle.
V období od 20. do 30. června jsme rozšířili provoz telefonické podpory, a to od pondělí do pátku od 7.30 do 16.30 hodin

Rádi bychom Vás seznámili s dalšími novinkami, které připravujeme k nasazení do systému na měsíc červen v rámci chystané aktualizace systému. 

Snažíme se při realizaci změn a rozšíření upřednostňovat ty typy požadavků, které pokrývají potřeby velké části uživatelů systému Škola Online, a po kterých jste nejvíce "volali".

V souvislosti s metodickými doporučeními hodnocení žáků v základních, středních školách a konzervatořích, které vydalo MŠMT jsme pro Vás připravili krátké shrnutí jak na generování vysvědčení u žáků, kterým byla poskytnuta dočasná ochrana podle zákona č. 67/2022 Sb. (Lex Ukrajina).




Na měsíc červen máme pro vás připraveno několik nových funkcí a úprav, které jsme realizovali na základě Vašich častých podnětů a o kterých jsme přesvědčeni, že vám práci s aplikací Škola Online opět o něco zpříjemní.

Pojďme se v tomto článku společně podívat na přehled novinek, které budou k dispozici v aplikaci v týdnu od 6. června 2022.

Období uzavírání hodnocení a tisku vysvědčení se blíží. Rádi bychom Vás upozornili na vypsané webináře na toto téma, které jsme pro Vás připravili pro následující období.  

Jedná se o celodenní webináře, které Vás kompletně provedou celým procesem od zadávání uzávěrek učitele a třídního učitele až po samotné generování a tisk závěrečného vysvědčení.

Připravili jsme v systému Škola OnLine celou řadu nových funkcí, s jejichž pomocí pro Vás bude práce s naší aplikací jednodušší a příjemnější. Zmíněné novinky byly vybrány díky dlouhodobé spolupráci s Vámi, uživateli našeho systému, a Vašim připomínkám a podnětům. Naši technici z nich vybrali ty nejčastější a nejvíce poptávané.

Pojďme se v tomto článku podívat na přehled změn a vylepšení, které v aplikaci již v prvních květnových dnech naleznete. 

Uvědomujeme si, že jarní období a předávání dat ze školních matrik znamená pro školy vyšší objem práce, který je nutný zvládnout. Také díky vaší zpětné vazbě jsme se rozhodli být tu pro vás déle.
Od 5. do 14. dubna jsme rozšířili provoz telefonické podpory, a to od pondělí do pátku od 8 do 17 hodin.

 

Strana 3 z 36První   Předchozí   1  2  [3]  4  5  6  7  8  9  10  Další   Poslední