Články

Těší nás, že Vám může oznámit spuštění nové mobilní aplikace Škola OnLine. Aplikace přináší spoustu praktických vylepšení na základě Vašich uživatelských podnětů. Průběžně jsme zaznamenávali Vaše přání a požadavky, které daly vznik zcela novým funkcím. Věříme, že Vám usnadní správu školní agendy a budou praktickým pomocníkem také v komunikaci s rodiči. 

Pokud aktuálně evidujete v rámci přijímacího řízení jednotlivé uchazeče a jejich údaje, určitě Vám pomůže funkce pro načítání osobních údajů a hodnocení z přihlášky ke vzdělávání - studiu ve střední škole. S její pomocí můžete evidenci uchazečů značně urychlit.
Protože jsou jarní prázdniny v plném proudu, řešíme aktuálně jejich co nejsnazší nastavení ve Škole OnLine. Vzhledem k tomu, že termíny jarních prázdnin se liší dle krajů, je nutné, aby si jarní prázdniny nastavila v Kalendáři organizace každá škola ručně. Podívejme se proto, jak vše provést.

Chystáte se tisknout žákům přihlášky na střední školu? Přinášíme Vám souhrn nejdůležitějších rad, jak ve Škole OnLine přihlášku se všemi potřebnými údaji snadno vytisknete.

Na pátek 3. února připadají jednodenní pololetní prázdniny. Rádi bychom vás tímto informovali, že 3. 2. 2022 bude technická linka podpory dostupná od 8 do 13 hodin. Své dotazy a požadavky nám samozřejmě můžete zasílat e-mailem a to na adresu hotline@skolaonline.cz.

Vzhledem k tomu, že se blíží konec prvního pololetí školního roku, doporučujeme administrátorům aplikace provést několik drobných úkonů souvisejících s přechodem na 2. pololetí. K tomu, abyste mohli plynule navázat na 2. pololetí, tedy zadávat hodnocení a provádět zápisy do třídní knihy, je zapotřebí převést rozvrh z 1. do 2. pololetí.

V souvislosti s blížící se pololetní klasifikací obeslalo MŠMT školy s dokumentem „METODIKA K HODNOCENÍ ŽÁKŮ V ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH DLE ZÁKONA LEX UKRAJINA VE ŠKOLNÍM ROCE 2022/23“. Níže uvádíme několik zásad, na které je třeba brát zřetel při hodnocení ukrajinských žáků:


Měsíc leden je obdobím pro uzavírání hodnocení za 1. pololetí, tisku vysvědčení a výpisů z vysvědčení. V tomto náročném období tu chceme být proto pro Vás déle.

V období od 23. ledna do 1. února jsme rozšířili provoz telefonické podpory, a to od pondělí do pátku od 7.30 do 16.30 hodin


Strana 4 z 41První   Předchozí   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  Další   Poslední